+Sen Arama Görseller Haritalar Haberler Gmail Drive Takvim Çeviri Daha Fazlası

TWİTTER İLE, İZLENİM VE KAZANÇ ARTTIRMAK


TWİTTER İLE, İZLENİM VE KAZANÇ ARTTIRMAK

Çoğu kişi twitter'ın nimetlerinden faydalanıyor arkadaşlar. Ancak bu yazımızda
Twitter'ın faydalarından da bahsetmesek olmazdı sanırım. Twitter kazanç
arttırmak için en iyi yollardan birisidir.








Yukarıdaki Tweet'den de görüldüğü gibi, Melih Gökçek'in takipçileriyle paylaştığı
kendim ettim kendim buldum videosunu düzenleyip, oynamalar yaptım. Ardından
twitter'da takipçilerimle paylaştım. Tabii ki Hashtag'lara da bu videoyu attım. Eğer
twitter hesabınızın takipçi sayısı fazla ise, RETWEET sayınız gerçekten fazla ise, bu
şekilde bir tweet atın derim. Ben genelde kendi yaptığım videoları bu şekilde
yayınlarım. 3-4 tane hashtag'a videoyu atar, ardından 100-200 RT alırım. Popüler
videolara geçtiğinde zaten kendisi izlenim alıyor. Bu durumda, hem daha fazla
kazanç, hem daha fazla izlenim alıyoruz :) Takipçi sayısı az olan veya Retweet
alamayan arkadaşlar da Retweet paneli satın alabilirler. İnternette Retweet paneli
satan birçok kişi var. Yayımladığınız videoların Retweet sayısını arttırarak, Popüler
videolar arasında sizinde videonuz yer alacaktır.








Popüler videolara giren bir video, daha fazla paylaşım, daha fazla izlenim, daha
fazla kazanç demektir arkadaşlar. Bunu uygulamanızı tavsiye ederim. Gerekirse,
takipçi sitelerinden organik takipçi satın alın arkadaşlar.

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Takipçilerimiz

Bu Blogda Ara

Translate

Bu Sayfayı Paylaşın:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı