+Sen Arama Görseller Haritalar Haberler Gmail Drive Takvim Çeviri Daha Fazlası

FACEBOOK İLE İZLENİM/KAZANÇ/HEDEF KİTLESİ ARTTIRMAK


FACEBOOK İLE İZLENİM/KAZANÇ/HEDEF KİTLESİ ARTTIRMAK

Facebook, daha fazla geniş kitle demek arkadaşlar. Bana izlenim alamıyorum,
kazanç sağlıyamıyorum diyen arkadaşlara, Yabancı bir sayfa satın alın, yabancı bir
kanal açın diyorum. Çünkü gerçekten en etkili yöntemlerden birisidir. Yabancı
içerikli bir kanal, Türkçe içeriğe göre kat kat daha fazla kazanç getiriyor. Bu yüzden
yabancı bir kanal açıp, yabancı bir sayfa da videolarımızı yayınlamak, oldukça etkili
olacaktır.








Yukarıda, kendi sayfamda bir video paylaşımı yapmışım. Youtube kanalımdaki bir videoyu
sayfada paylaşarak, hedef kitleyi arttırmayı amaçlamış, benim paylaşmamdan sonra, 816 kişi
daha bu videoyu paylaşmış. Bu da demek oluyor, 816 kişinin arkadaşlarıda bu videoyu
izleyecek, benim reklamlarıma tıklama ihtimalleri artacak, İzlenim sayısına göre aldığım
kazanç artacak ve kanalım, başka insanlar tarafından da hit alıcak. Böylece görüntüleme sayım
da artmış olucak.Parası olan arkadaşların mutlaka kendilerine bir yabancı kanal ve yabancı bir
sayfa temin etmelerini öneriyorum arkadaşlar. Bu yöntemle beraber ciddi derecede kazanç
elde ediyorsunuz, Elde ettiğiniz kazançta büyük bir artış meydana geliyor.

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Takipçilerimiz

Bu Blogda Ara

Translate

Bu Sayfayı Paylaşın:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı